Bilder av vår barnehage.

Kom inn å opplev vårt fantastiske uteområde, bestående av en egen vennskapsbenk hvor du kan sette deg hvis du føler deg ensom, og ikke har funnet noen å leke med. Vi har også 2 ulike lekestativ samt et huskestativ som oppmuntrer til bruk av både fin- og grovmotoriske aktiviteter. Ny grillhytte på 33 kvm oppført høsten 2021, denne er base for "Utegruppa" vår. Utenfor gjerdet har vi også vår egen "Lilleskog", her går vi gjennom den magiske porten og inn i et lekeunivsers med blant annet en gapahuk, taustige, vennskapsdisser, egenbygd traktor og et klatrenett.

GRILLHYTTA VÅR.

Grilldelen vår, her spiser utegruppa frokosten sin hver dag.

Lekerommet vårt, rommet er innbydende innredet bord og 10 stoler for ulike aktivieter samt god gulvplass.

VELKOMMEN TIL "LILLESKOGEN" VÅR.

Gå gjennom denne og du er ute i vårt lekeunivers.....

Gapahuken som barn og voksne bygde høsten 2018.

Bålpanna i Lilleskogen" hvor vi lager mye god mat.

Klatrenettet vårt i "Lilleskogen"

Vennskapsdessa

Traktoren vår

VÅR UTELEKEPLASS INNENFOR BARNEHAGENS GJERDE.

Lekestativene våre. Disse med plass til 6 barn, 2 småbarnsplasser og 4 storbarn.