Ansatte

Gerd Anne Sæthre

Stilling: Daglig leder
gerdanne.bamsebo@gmail.com

Daglig leder med fordypning i småbarns pedagogikk, veiledning og språk- og kommunikasjonsvansker. Avsluttet videreutdannning «Nasjonal lederutdanning for styrere i barnehagen» på BI Oslo des 2015.

Kine Erikstad

Stilling: Pedagogisk leder
k_erikstad@hotmail.com

Pedagogisk leder med vidreutdanning i Spesialpedagogikk "Spesialpedagogiske utfordringer i barnehage og skole". Kine har «Småbarnspedagogikk» som fordypning. Interesse for uteliv & barns utvikling. Kine tar vidreutdanning i "Logopedi" i 2021-2023. Kine er ute i Svangerskapspermisjon frem til februar 2024.

Rikke Brenna

Stilling: Pedagogisk leder
rikke.brenna.94@gmail.com

Rikke startet hos oss i et svangerskapsvikariat februar 2023, og fra januar 2024 er hun ansatt som pedagogisk leder. Rikke liker forming, fysisk aktivitet- tur i skog og mark

Marie Åsen

Stilling: Pedagogisk medarbeider
marieasen76@gmail.com

Pedagogisk medarbeider med interesse for sang, musikk og forming. Marie har utdannelse som ”barnskøtare” fra Sverige, tilnærmet Barne- og ungdomsarbeider her i Norge.

Ørjan Hansen

Stilling: Pedagogisk medarbeider
najroe@hotmail.com

Pedagogisk medarbeider, med interesser for forming og praktisk utforming som eksempel snekring.

Lillian Krokstrand

Stilling: Fagarbeider
lillian_beathe@hotmail.com

Lillian er 100 % fast ansatt hos oss som fagarbeider i "Barne- og ungdomsarbeiderfaget". Lillian er glad i lek og samspill med barna.